onsdag 9 april 2008

Fint.

Tack Doktorn och kosmoset! För att ni kommer tillbaka med en sådan underbar låt. En gång i tiden älskade jag chicago bluesen, jag trodde det var det bästa doktor kosmos någonsin kunde göra. Sedan gjorde dom familjefrågan och jag blev överbevisad, nu gör dom det igen. Det är fint. Julklappsrim och högstadiepoet, lysande.

Och sedan visade det sig att även Håkan har gjort en ny skiva. Jag blev lite rädd. Från början hatade jag Håkan, det var han, Kent och Broder Daniel som jag direkt avskydde. Jag ratade det som tråkig svenneindie. Nu har jag vuxit upp, nu hatar jag bara Kent och Broder Daniel. Håkan är fin. Jag gillar också en annan svenne, Magnus Carlsson, han från Weeping Willows då. Men, det är en annan historia.

Jag gick på stan idag, när jag är glad gillar jag att shoppa. Jag ville ha ett par nya dojor och en ny skjorta. När jag kom in i min favoritaffär popolino valde jag ut två skjortor som jag provade, men det blev en kofta. En väldigt fin kofta. Så, nu är den här dagen fulländad, nu ska jag sitta och vänta på att få sitta och mysa med fido på Golden, en hel kväll med fin pop.

Fan vad den här onsdagen är fin.




Inga kommentarer: