måndag 14 april 2008

markus e smith

Så känns det äntligen som att våren äntligen har anlänt, eller åtminstone lite grann. Igår var premiär för mig på balkongen i eftermiddagssolen med en dator spelandes fina indieklassiker som passar med en staropramen och solbrillor. Som om inte det räckte tänker vissa (Fido) åka utomlands med jobbet för att uppleva mer sol eller jobb. Det ska bli intressant att höra hur mycket faktiskt arbete som de lyckas utföra.

Nå väl. Det innebär att jag sitter själv kvar på soffan på Golden. Och det går ju inte för sig. Därför kommer min smala kompis Markus till undsättning. Nä, han var inte den första jag ringde, men likväl den enda som inte inte kunde. Fast lika glad är jag för det, för då vet jag med säkerhet att jag kan lova en underbar kväll i Edwyns anda.

Här är en liten video för att hylla Markus som är snäll och kommer till undsättningen igen:


Inga kommentarer: